пятница, 12 мая 2017 г.

ВІД БОГА: Рада


        — Я хочу говорити про маленьких дітей дошкільного віку. Потрібно змінити сформоване в переважної більшості дорослих ставлення до них! Маленькі діти — це постійне джерело радості та щастя!
        Майже всі вони приходять у цей світ душами, подібними до чистих білих аркушів паперу: щоб заново почати будувати свої життя на Шляху до Світла! Авжеж саме дорослі починають “писати” їхні долі, закладаючи в дитячі душі насіння хороших або дурних якостей!
        Прийшовши на Землю (втілюючись), душа спочатку із зусиллям пристосовується до маленького дитячого тільця, до його обмежених фізичних та розумових можливостей. Вона освоює взаємовідносини з оточуючим зовнішнім світом через посередників: дорослих і однолітків, які її оточують, спостерігаючи за ними. Вона однаково поглинає все — і хороше і дурне: адже на даній стадії розвитку діти ще не здатні до такого розрізнення.
        Треба закласти саме в дитячі душі насіння добра і любові! Це дуже легко зробити в ранньому дитинстві, звертаючись відразу до душі, свідомості дитини, минаючи посередника — манас* тіла. Ефективність такого виховання надзвичайно висока, але для цього потрібно й самим дорослим перебувати у стані любові, інакше результат буде протилежним.
        Дуже важливо виключити із взаємин з дітьми виховання за допомогою тільки команд: “неможна!”, “не ходи!”, “не чіпай!” і т.д. Але потрібно обов'язково пояснювати дитині: чому саме — можна і чому — не можна. Тоді в неї формується здатність мислити, а не примітивно реагувати, виконуючи ту чи іншу команду.
        Дорослі думають, що знають все краще за дітей, але це далеко не завжди і в усьому так. Дорослим варто набагато більш уважно спостерігати за поведінкою і реакціями дітей у різних ситуаціях, перш ніж кидатися “виховувати” їх. І тоді багатьох помилок вдалося б уникнути. Інакше кажучи, вдалося б не нашкодити дітям.
* * *
        Я ввесь час вам допомагаю! Сонечко, яке горить у Мені, Я пропоную вам розмістити і в собі. Той з людей, котрий перебуває в Мені, — той стає Моєю Душею, той знаходить життя в Мені!
        Пропоную використовувати Моє рожеве Сонечко і вам — щоб уникнути світу печалі. Той, хто перетворюється душею в Радість Ради, — той назавжди оселяється в Мені!
        З радістю в душі дуже легко оселитися в світі Бога! Сум, туга, злість — це все для пекла. А тиха, спокійна, струмлива любов, любов-радість від спілкування зі Мною, з усією живою природою — це той Шлях, який Я шукала, пройшла і яким провела дуже багатьох, дуже багатьох людей!
        Потрібно використовувати цю сходинку — особливо серед молодих в онтогенезі, включаючи дітей, — вміння жити в радості світла Мого Сонечка!
         Пропоную початківцям свій Шлях до Мене — оселитися в цьому ніжному рожевому Світлі і потім з цього Світла простягати руки душі!
        Поселяйте душі в Мені — і Я буду направляти в Обитель Творця гідних!
        Згадуйте Мене хоча б у кожну неділю — і тоді Я весь тиждень буду з вами!

*  Розум.

Комментариев нет:

Отправить комментарий